خانما کی بچشهاتون اندازه بچم هست چی عذا بهش میدید و چند وعده ؟؟؟

۴ پاسخ

من صبح بش فرنی خرما یا تخم مرغ میدم
قبل نهارش میوه
برا نهارش پوره سیب زمینی یا سوپ یا حلیم
باز عصرونه میوه های مختلف بخار پز شده
برا شامم یچیز سبک یا سوپ یا کدو‌حلوایی

میترسم غذاشو بیشتر کنم از شیر غافل بشه الان خودش شیرش بیشتر از غذاست

من که آرد برنج 🍚 موز 🍌 و گردو واسش حریره درست میکنم و مفید هم است

چون دیر بیدار میشه صبحانه نهارش معمولا یکی میشه( فرنی ، حریره بادوم یا اوتمیل)
عصرونه میوه
شام هم یا سوپ یا کته

سوال های مرتبط

مامان ني ني پيني🧿 مامان ني ني پيني🧿 ۱۰ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی