۵ پاسخ

ببین سرکه سیب بخور، بعد هر وعده غذایی یه در بطری سرکه سیب رو بریز تو نصف لیوان آب بخور، آب روی آتیشه

اتفاقا قند میوه واسه بدن شناخته نشده هست
یعنی وقتی میخوری لوزوامعده انسولین ترشح نمیکنه
درصورتی ک وقتی قند و شکر میخوری سریع انسولین ترشح میکنه
میوه قندش بیشتر تجمع میکنه
چربی ک روغن اینا نخور چیزای چرب نخور فقط

عزیزم هر چی بیش از حد مصرفش مشکل سازه .‌مصرف بیش از اندازه میوه هم خطر کبد چرب و قند رو داره
شب ب شب خاکشیر خیس کن و صبح بخور واس چربی خون و تصفیه خیلی خوبه..
عرق شوید و عرق کاسنی هم خوبه ..

قند و شکر رو حذف کن رژیمی بگیر نون و برنج و ماکارانی و روغن رو کم کن

گزنه دم کن صبح ناشتا بخور

سوال های مرتبط