من ٦ هفته ٤ روز رفتم اوكى بود
خیلی زوده
هفته دبگه برو خیالت راحت تره
تو این هفته باید سونوی واژینال فک میکنم انجام بدن برات
من چون لکه بینی داشتم رفتم و شیش هفته و هفت روز بودم بهم گفت قلبش تشکیل شده
نه منم همون موقع قلبش تشکیل شد
ولی ممکنه تا ۸یا ۹هفته قلب بچه تشکیل نشده باشه بعضیاهم ۶هفته تشکیل میشه
واسه قلب احتمالا زود باشه نتونه ببینه، ولی جنین، ساک بارداری و کیسه زرده قابل دیدنه
من چون هفتمو نمیدونستم دقیق رفتم سونو گف ۶هفته سه روز هس نگف بهم زود اومدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.