سلام‌مامانا این برای چیه ؟؟
دکتر ب پسرم داده

تصویر
۴ پاسخ

من که به پسر بزرگم میدم.هر وقت سرفه داره سریع خوب می‌کنه.عالیه

من دادم بهش نساخت رفلاکسی. بود تا. چند. روز. ناله میکرد. نق میزد چیز. مزخرفی. تازه. نصف. ساشه دادم دوبار. امتحان کردم. بعد ندادم دیگه. سری. بعد. دکتر گفتم گفت خوب کردی آره منم بزرگم. سردرد میشم گفتم. پس. چرا دادی

برای سرما خوردگی و آلرژی و حساسیت

برا سرفه هم میدن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی