۲ پاسخ

اشربی استامینوفن و سرماخوردگی استراحتی ان شاالله اصیرین زینه

بنظرم یه دوش آبگرم بگیر
یه قرص استامینوفن و سرماخوردگی بخور و برو زیر پتو جاتو گرم کن چندساعتی بخواب حتما بهتر میشی

سوال های مرتبط