خانما لاک از چند سالگی مجازه بزنیم برای بچه

۹ پاسخ

من شنیدم دوسال به بعد

من تا حالا نزدم

من ۳بار تا حالا فقط پا زدم
چون دستو داخل دهنش میکنه و میخوره خوب نیس

من از ی ماهگی زذم🤣🤣

من به پاهاش میزنم خیلی دوست داره

والا میزنم ولی فقط ب پاهاش

من نمیزنم چون دست میزاره دهنش
حنا دوست دارم ک اونم طاقت نداره ی ساعت بزنم ک رنگ بگیره

من امروز به پاش زدم خیلی ذوق میکنه پاهاشو میبینه

دختر من از یک سالگی عاشق لاک و دست هرکی میبینه میگه باید منم بزنم 😐😂

سوال های مرتبط

مامان احسان وائلمان مامان احسان وائلمان ۲ سالگی