۶ پاسخ

هر روز سر کار می‌رفتم توی ۱۶ هفته اینا و ۴ طبقه خونه و محل کار بالا و پایین می‌کردم. خیلی هم خوشحال و راضی بودم.

من دائم درحال فعالیتم..باشگاه/خونه تکونی

والا من ک از ترس این اوضاع یا خونه‌ی پدرشوهرمم یا خونه‌ی بابام
هیجا نمیرم

من حال ندارم یدونه قاشق جا به جا کنم دو سه روز دیگ عیده و من هیچ کاری نکردم هیچکسم کمکم نمیکنه😭

درحال استراحت بجز دیروز😂🫢

در حال استراحت و دستور دادن

سوال های مرتبط