۱۰ پاسخ

اشتباه منو انجام ندی ...
یه وقت نشه خسته بشی ، شیر کمکی بدی
دیگه شیر خودتو نمیگیره 🥲
ولی برای افزایش شیر
پیشنهاد میکنم : حلیم . کله پاچه
آب هویج . پودر کاچی بگیر با کره حیوانی درست کنی محشره
یا اینکه یه شیشه بردار دو سه تا تیکه گوشت بنداز یه استکان هم آب اضاف کن دربشو ببند بنداز تو قابلمه پر از آب
وقتی قشنگ دیدی پخت .
شیشه رو بردار و آب گوشت رو بخور
تا چهل روزدرست کن فوق العادست ...

سویق شیرافزا و حریره نارگیل و‌چهار شیره بگیر بخور عالین

اینه سایتش بیبی فود

تصویر

داخل برنامه‌ذره بیند( گوگل ایرانی) سرچ‌کن‌بیبی‌فود سایتش میاره کلا سویق و سرلاک و اینا داره
من حریره نارگیل هم کنارش میخورم شیر چرب میکنه

ای هویج
قطره شیر افزا
ابگوشت خوبن

البته من ی سویق گرفتم از ی سایتی خیلی عالیه
ی‌ماما‌‌ معرفی کرد اونو میخورم شیرم‌خیلی زیاد میشه‌

در کنار خوراک. باید استراحت خوب داشته باشی. استرس نداشته باشی

برنج ،کاچی، آش ،سوپ ،آبگوشت
اینا زیاد می‌کنن مال منو
گالاکتومید هم برام خوب بود
روزانه دو سه لیوان هم چایی نبات میخورم
خرما و مغزیجات هم کنارش
تا الان که اوکیه شیرم
تا میتونی مایعات مصرف کن
آب هویج هم خیلی خوبه

خب وقتی شیر نداری کلا شیرخشک بده چرا میزاری بچه گشنه بمونه وعذاب بکشه... من سردوتابچم شیرنداشتم شیرخشک دادم چیزی نشد

سلام شیر بادام خوردی

اب هویج سمنو کاچی بخور

سوال های مرتبط