دارم میرم سونو قلب التماس دعا یه حمد بخونین به نیت سلامتیش

۱۲ پاسخ

عزیزم رفتی سونو اوکی بود؟

حتما عزیزم❤

انشالله با خبر خوب میای

ممنونم از همتون

خوندم عزیزم انشالله که ص
صحیح و سلامته

منم خودم انشالا سالمه و با خوشحالی برمی‌گردی خونه

خوندم عزیزم انشالله هردوتون سالم وسلامت

خوندم ایشالا دلت شاد شه و خوش خبری

ان شالله اوکیه

انشاله به خبر خوب میای 🤰🏻🫶🏻👶🏻

خوندم ایشالا خوش خبر باشی

انشاالله صحیح وسالم باشه 😘

سوال های مرتبط

مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی