۲۲ پاسخ

من ولی هرچی دعا میکنم انگار نه انگار🙂🙂🥲💔

نوش جووووونش. من تا حالا بهش ماهی ندادم. یعنی دکترش گفت تا قبل دو سالگی ماهی، میگو، عسل و بادوم زمینی نده

پسر من عاشق مرغ😍

عزیزم شما شمالی ها ماهی رو چجوری درست میکنید خوشمزه میشه؟

عزیزمممم😇😇😇خداروشکر نوش جونش😇🥰

وای منم به هوس انداختی عزیزم😋

من خودم خیلی کم غذا میخورم و بدغذام شکر خدا پسرم خوش غذاست البته تواین راه کم زحمت نکشیدم🥹

توروخدا اگ تجربه داری بمنم بگو پسر من مدت دوماه هیچی نمیخوره بخدا نابود شدم دیگ

کاش دختر من چیز میخورد حالا هرچی حتی تنقلات هم‌نمیخوره

منم روانی شدم با غذا خوردن دخترم دیگه کم کم خودمو تحویل بیمارستان باید بدم

خداروشکر عزیزم
دختر منم عاشق ماهی هست

اونی ک کنارماهیه چیه
من براشب عیدمیخوام برای مامانم ایناماهی بپزم قزل
ی روش خوب میگی
خودم طعم دارمیکنم سرخ میکنم ولی دلم میخوادی سسی چیزی کنارش باشه

اخی عزیزم
من ماهی پختنی انیل از اول ک میخوام موادبزنم میشینه کنارم باذوووووق تاپختنش باید صندلی بزارم بیادببینه
ولی لب نمیزنه
نمیدونم چی بزنم بهش ک بخوره یبار سس قرمز زدم چون دوس داره بااون دادم

نوش جان آملی ریکا

کاش پسر منم به این شیرینی حرف بزنه و از غذاهایی کا دوس داره بگه... خداروشکر غذاخوردنش خوبه ولی همچنان حرف نمیزنه😔

پسر من فقط تخم مرغ آبپز میخوره😕😕

پسر من عاشق کوبیدس
با لذت میخوره

نوش جونش عزیزم
واقعا حست رو درک میکنم بهترین حس دنیاست

خداروشکر، تنشون همیشه سلامت🌹

دختر منم عاشق ماهی و کوبیده اس

نوش جونش

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۲ سالگی
امروز دهمین روز از شیر گرفتنه پسرمه🥺
توی این مدت خیلی باهام همکاری کرد...نه اذیت نه گریه...
حتی بهانه شیر و شیشه شیر رو هم ازم نگرفت🥲
امروز صبح برای اولین بار بیدار شد و ازم شیر خواست...منم رفتم براش تو لیوان شیر آوردم...کلی گریه کرد که تو لیوان نمیخوام و باید خوابیده بخورم(منظورش این بود تو شیشه شیر برام بیار🥲💔)
ولی مقاومت کردم و همچنان لیوان رو جلوش گذاشتم...و اون همچنان گریه که نمیخورم😢 خلاصه بعد از ده دقیقه تونستم با اضافه کردن یه قاشق شیره خرما به شیر راضیش کنم که بخوره...و بعد از یک ساعت و نیم دوباره بخوابونم
هنوز دلم نیومده شیشه شیر و وسایل شیر خوردنشو جمع کنم😢‌ چون باید برای همیشه برش دارم و خیلی سخته💔
خدا قوت میگم به همه مامانایی که این راه رو در پیش دارن... مخصوصا اونایی که شیر خودشونو میدن و وابستگی خودشون و بچه بیشتره❤️🌹
فقط مونده غول مرحله آخر یعنی از پوشک گرفتن که فکر میکنم خیلی مرحله سختیه😮‍💨
فرزندپروری
شیردهی
واکسن