۴ پاسخ

فک نکنم طبیعی باشه
زیر ۳۰ کمه
حتما تحت نظر دکتر باش

مناسب هفتتونه، برای من که ۲۲ دارم روانی میشم

طبیعیه

بله خیلیم خوبه استراحت کن فقط

سوال های مرتبط

مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی
مامان پسرم 💙 مامان پسرم 💙 ۱ ماهگی
مامان ایلیا ✨🩵 مامان ایلیا ✨🩵 ۷ ماهگی