بچهاااسم پسرونه بهم پیشنهاد میدین؟هرچی میگردم هیچی به دلم نمیشینه🥲

۱۲ پاسخ

منممم😩

آرن آرتین

مسیح قشنگه

ما فعلا اهورا به دلمون نشسته حالا بازم قطعی نیست ولی اطرافیان همه میگن واقعا اسم قشنگیه

عمار چطوره

دیار،دایار،رایان،نویان

هاکان آرکان آیکان آیهان شاهان
امیر حسام و متین و علیسان

پندار

ما بین اریا و نیما و بردیا موندیم

اسمای اصیل ایرانی که خیلی هم قشنگن زیاده
کوروش
سام
تیام
آریا
سورنا

دیار

من اگه پسر شه ان شالله میزارم ایلیا 😍

سوال های مرتبط

مامان دلینا گلی 🩷 مامان دلینا گلی 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا و آریا مامان ایلیا و آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نعنا مامان نعنا هفته بیست‌وهفتم بارداری