۱۰ پاسخ

هنوز هیچی

برا پسرم چهار پنج دست خریدم خودمو شوهرم هیچی

هیچی 😕خاستم سفارش بدم جنگ شد الانم جرات نمیکنم برم بازار

برابچه هاخریدم‌ خودم‌ هیچی

پول داره بهم نداد برای خودش میخواد خرید کنه😔

من تو بهمن خرید میکنم هرسال،امسالم مثل هرسال خریده بودم از قبل کت و شلوارم ۳۵۰۰ ،کفشم ۲۸۰۰،شالم ۱ میلیون،کیفمم ۲۸۰۰

تصویر

الان که هیبیبیچی بو و حال و هوای عید نداریم نه خودمون نه شهرمون😔
خونه تکونیم نیمه کاره موند، پرده هارو دادم خشکشویی گرفتم همونجور تا شده داخل کاور که داده گوشه اتاق افتاده چون شیشه ها تمیز نشدن که بخوام نصب کنم😞
اما با این حال چون دو ماه پیش عروسی خواهرزادم بود برای پسرم لباس شیک مجلسی خریدم اون داره، تو بهمن ماهم کلی لباس خونگی براش خریدم، قبل جنگ هم پارچه دادم خیاط برای خودم لباس بدوزه تو ایام جنگ گفت آماده اس بیا ببر، با کلی تاخیر و بی رغبتی رفتم گرفتمش فقط انداختمش تو کمد☹️
همسرم هیچی، ولی خب میگم فک نکنم دید و بازدیدی باشه

هیچی...احتمالا مهمونی نداریم امسال منم نمیخرم،برای پسرم شاید بخرم
ولی خونه تکونی کردم در حد برق افتادن😍

هیچی روحیه ندارم والا

سلام عزیزم اگه برا سایهان چشم الان عکسشو میدم ولی اگه برا خودم اتوشویی فعلا

سوال های مرتبط

مامان آقا مهدی مامان آقا مهدی ۴ سالگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان پارسیا مامان پارسیا ۴ سالگی