خانما ازچندهفته نامه ازدکترگرفتید برای سزارین؟؟

۳ پاسخ

۳۴هفته گرفتم واسه ۱۵فروردین

به من گفتن ۱۵ فروردین برم که برا ۲۰ اردیبهشت نامه بدن

من ۳۵ هفته و ۳ روزم امروز نانه گرفتم برای ۱۴ فروردین

سوال های مرتبط

مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی