۵ پاسخ

من ۳۲ هفته رفتم

من پرسیدم گفت 35و34 هفته باید بری

چسبندگی منظورته؟من دیروز رفتم براچسبندگی.

من اولین بار ۳۲ هفته رفتم

از۲۴ ب بعد بیشتریا ۲۸میرن

سوال های مرتبط

مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی
مامان 💗Deniz💗 مامان 💗Deniz💗 ۳ ماهگی
مامان گیســو&هستی مامان گیســو&هستی ۹ ماهگی
مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل تودلی مامان میکائیل تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیناز🐣💗🎀 مامان آیناز🐣💗🎀 ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی