ازچندهفته ساک ببندم

۵ پاسخ

34 هفته

از ۳۷ هفته

شما تاریخ زایمانت کیه؟سزارینی؟

به نظرم ۳۴ و ۳۵هفته ببندیم خوبه باش

یکماه مونده به زایمانت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اَنارک مامان اَنارک ۵ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۳ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی
مامان ورجک مامان ورجک ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیکان وکایرا🥰 مامان آیکان وکایرا🥰 ۱ ماهگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی