۱۲ پاسخ

همیشه خوب نیست بدی ولی گاهی بده بالاخره بد نیست که غذای کودکه ولی مثل غذای خونه نمیشه به هرحال من ک میدم ب دخترم وقتایی که حال غذا درست کردن ندارم

آره پر از ویتامین

میگن تو این سن بهتره داده نشه، سرلاک ها برا بالای ۶ ماهه، مثل فرنی برنج و حریره بادام، بقیه مدل هاش برا بالای ۷ ماه و یک ساله
ولی برا مواقعی که وقت نداری غذا درست کنی، مهمونی میری بدک نیست، من فرنی برنج خریدم و میدم. البته خیلی کم.

اره پر از ویتامینه

دکتر برا پسرم نوشت. به نظرم خوبه چون غنی شده هست و آهن هم داره
من به عنوان میان وعده به پسرم میدم

من دکتر پرسیدم گفت میتونی هفته ای چند بار بدی
اینجوری نباشه دائم بهش بدی
چاق کننده س
ویتامین زیاد داره
ولی قند و این چیزاش از نیاز کودک بیشتره

خودت خونگی درست کن بهتره و تازه تره ولی مثلا برا مهمونی رفتن و بیرون و... آماده ها هم خوبه

من خریدم برای دخترم ولی اصلا دوست نداره نمیخوره با کلی تلاش یکم میدم میخوره

واسه مواقع ضروری بیرون از خونه

خودت فرنی درست کن بده

همچین میکن مفید نیست قند الکیه

منکه نمیدم

سوال های مرتبط