مامانا من الان ۳۳ سال دارم ینی ۴۳ سالگی دیگه حامله میشم ؟

۱۲ پاسخ

حاملم بشی به چه درد میخوره اینهمه اختلاف سنی با بچه اصلا خوب نیست

اون موقع بچه ها بزرگ شدن برو عشق و حال

ول کن خواهر بذار یکم نفس بکشی دیگه
من ۳تا پسر دارم میگم زودتر بزرگ شن برن سر خونه زندگیشون

اگ میخای بیاری ک زودتر بیار
بعدم وقتی بچه هات بزرگ شدن برو براخودت باش گلاس برو استراحت تفذیح وقت گذروندن با دوستا چرا باز بچه بیاری

وای ولکن حوصله داری از وقتت استفاده کن کتاب بخون یه حرفه ای یاد بگیر کارکن

خب بزرگ بشن برم سر زندگیمون تو هم با خیال راحت بدون مسئولیت زندگی کن سفر برو کلاس برو اونجوری دیگه دغدغه نداری وای بچه تو خونه چیکار می‌کنه من یکی دارم میگم کی بزرگ بشه من برای خودم آزاد باشم

۴۳ خیلی دیر نیست؟ گناه داره با این همه اختلاف سنی

من همین الان که ۳۱ سالمه میگم دیر شده دیگه .پیر شدم .۴۳ سالگی آخه خیلی دیگه دیره

مگه دوتا نداری؟جاری من ۴۰سالگی آورد ولی حس میکنم پشیمونه الان دوسداره استراحت کنه ولی باز درگیره بچه شده

میخواستم بیارم جنگ شد فعلا نمی‌خوام تا ببینیم اوضاع چی میشه

اگر از من بپرسن ۴۳ روز دیگه زنده ای میگم نمیدونم اونوقت شما فکر ۱۰ سال دیگه ای!

چرا مگه قصد بارداری دارید

سوال های مرتبط