نه خیلی خطرناکه سیتریزین ببرین بیمارستان
زنگ دکتر بزنید فکر نکنم خوب باشه .
عزیزم آدم بزرگ هم بخوره حالش بد میشه ببرینش بیمارستان
ببرید بیمارستان احتمالا معدهش رو شستشو بدن چون دزش زیاده ممکنه بیهوش بشه بره تو حالت اغما.چرا اینطور چیزهای خطرناک رو اینقدر ساده میگیرید. مصرف هر دارویی به میزان زیادش برای بچهها خدای ناکرده ممکنه خطر مرگ به همراه داشته باشه.
ی زنگ ب اورژانس بزنیدراهنمایی میکنن
خواب اوره سیتریزین ..
خواب آوره خوب نیست .دقیق دوسالشه یا بیشتر ؟؟ اگر بزرگتر بود با دوغ اثرش از بین میرفت
ببرین دکتر
خطرناکه ببرید دگتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.