سلام باکدملی شیرخشک ببلاک میدن؟

۶ پاسخ

مگه گوشته

دوستم می‌گفت آزاد ۳۰۰تومنه باکد ملی ۷۰تا۸۰تومنه

چرا با کد ملی خودش نمیگیری

چجوریه این کدملی باید کجا بری بخری؟

بله عزیزم

بله...

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی