خانما چه غذایی بخورم بچم رفلاکسش بدتر میشه؟

۲ پاسخ

من ی کشفیم کردم پسر من قطره اد میخورد خیلی بالا میاورد قطعش کردم خوب شد الان قطره ا د کامویت میدم بدون اسانس …بالا نمیاره شکر خدا

نوشیدنیای گاز دار نخور یا حبوبات

سوال های مرتبط

مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی