۸ پاسخ

دکتر بمن گف فشار میدی سه شاخه شیر میپرع؟ گفتم ارع گف پس شیرت خوبه
فقط چرب نیس و شیرمادر زود هضم میشه برا همین زود زود نی نی گشنش میشه

من اوایل میدوشیدم خیلی میشد ولی الان کمه.مامانم میگه چون مرتب بهش شیر میدی همه رو خورده کم تو سینه ات مونده

برا من خیلی زیاده و سر میره روزا سیر میشه شبا ن ب خاطر همین شبا بیشتر شیر خشک میدم شیرت قوت نداره ب خاطر اونه سعی کن چیزای قوت دار بخوری

شیر من پرش نداره ولی بچه وقتی خوب میخوره خواب دوساعته داره. روزی دوبار هم دفع داره ادرار کافی هم داره . دیروز بردم بهداشت وزنی که روزای اول کم کرده بود رو جبران شده بود

اگه یه سینه‌ت رو کامل بخوره اون یکی سینه‌ت به رگ میاد و لباست خیس میشه این یعنی شیرت کافیه.
اگه تونستی تایپک اخرمو جواب بده

اگر وزن گیریش خوبه خوابشم خوبه ینی بنظرم شیرت کافیه

هانای منم شیر خودم رو فقط میخوره ۲ ماهش ک بود هر دو ساعت مرتب شیر میخورد مگر خواب بود ۳ ساعت فاصله مینداخت

کمکی براش بگیر

سوال های مرتبط