خانوما شرایط آزمایش قند رو میشه بگید ؟

۲ پاسخ

بستگی داره چند مرحله ای براتون نوشته باشه
ولی مرحله اولش که بین ۸تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشین
روز قبلش هم اصلا رژیم نگیرید همون چیزایی که روزای دیگه میخورید بخورید
آب خنک و یخ هم ببرید اون پودر گلوکز که میدن با آب خنک خوشمزه است اذیت نمیشی
اونو بعد تست اول میدن میگن تو ۵ دقیقه سر بکشی بعد یه ساعت دوباره تست بدی، بعضی وقت‌ها هم میگن صبحونه بخورید دوساعت بعدش باز خون بدین

از ساعت ۱۰ ۱۱شب دیگه چیزی نخور تا صبح
آب میتونی بخوری ولی غذا و چیز شیرین نه
روز قبلشم رعایت کن شیرینی اینا زیاد نخور که قندتو بالا نشون نده

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۷ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد