قند اوکی هست اما tsh باید پایین تر باشه درسته نرمال هست ولی برای خانم باردار باید پایین تر باشه احتمالا دوز کمی از داروی لووکسین متخصص داخلی بهت بده
قندت اوکیه ولی TSH حتما دکتر غدد نشون بده
تیروییدت کم کاره ذخیره اهنت پایینه
قندت خوبه تیروئیدت بالاس یکم برای خانومای باردار تیروئید باید تا ۲ باشه
قندت خوبه ولی تیروئیدت بالاست
خوبه عزیزم
همه چیز عالی
خوبه بالا نیست نرماله
تیروییدت بالاس قندت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.