آزمایش قند میشه بهم بگید چطور

تصویر
۹ پاسخ

قند اوکی هست اما tsh باید پایین تر باشه درسته نرمال هست ولی برای خانم باردار باید پایین تر باشه احتمالا دوز کمی از داروی لووکسین متخصص داخلی بهت بده

قندت اوکیه ولی TSH حتما دکتر غدد نشون بده

تیروییدت کم کاره ذخیره اهنت پایینه

قندت خوبه تیروئیدت بالاس یکم برای خانومای باردار تیروئید باید تا ۲ باشه

قندت خوبه ولی تیروئیدت بالاست

خوبه عزیزم

همه چیز عالی

خوبه بالا نیست نرماله

تیروییدت بالاس قندت خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد خانوم🩷 مامان کنجد خانوم🩷 ۱ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 هفته سی‌ونهم بارداری