۴ پاسخ

برای من دوماهگیش بود

متاسفانه بله🥴منم پسرم از هفته ۶ام شروع شد تا ی ماه ادامه داشت
با صدای هود اروم میشد و میخوابید بعد کلی قطره کولیکیز و بایولاکت خیلی خوب نتیجه داد

دختر من تو ماه اول فقط خیلی گریه میکرد دل درد داشت بعدش دیگه آروم شد الان دوباره چند وقته گریه هاش شروع شده ولی با صدا که میذارم اروم‌میشه

تا ۴ماهگی

سوال های مرتبط