۲ پاسخ

من دوبار کوکوکدوخوردم چیزی نشده
🥺🥺 انشالله زودترنینی بزرگ شه راحت شی

شما هرچی بخوری بچه نفخ میگیره تا دو سه ماه اول چون دستگاه گوارشش کامل نیست

سوال های مرتبط