اگه سر چند وقته عادیه
ولی اگه. تا سیرش بدی اینطوربه ببریش دکتر باید
سنگینیش کرده چون پنیریه اگه رقیق باشه سردیش کرده
نه بابا بالا آوردنش پنیریه
ماله بچه منم اینطوریه این نشون میده یعنی داره بزرگ میشه رشد میکنه
رفلاکس یعنی شیر بخوره
شیر رو هم بالا بیاره معدش قبول نکنه
نه رفلاکس نیس رفلاکس ترشه
طبیعیه بچه داره تپل میشه
نه این رفلاکس نیست
رفلاکس حجم زیاد شیر بالا میارن و جهشی نه پنیر طوری مثل عکس
پسر منم اینطوری بالا میاره بیشتر مواقع هنگام آروغ زدن اینطوری میشه
نه این پنیریه. نشون میده بچه سیر شده و وزن میگیره
میگن طبیعیه .نمیدونم والا .بچه من هم این مدل داره هم ابکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.