سلام ورم پا توی 33 هفته عادیه؟

۵ پاسخ

من از چهارماهگی ورم پاداشتم هنوزم دارم

دکترمیگفت ورم اگه به دست یاصورت برسه خطرناکه اما بازم میخوای خیالت راحت شه برو فشارتو چک کن یابرو بیمارستان
من هروقت زیاد راه برم یه پام ورم میکنه

برو ی معاینه شو عزیزم

اگر جفت پاته اوکیه
اگر یکی از پاهاته نه برو دکتر یا بیمارستان

اگه یه پا هستش نه

سوال های مرتبط

مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان به امید خودت مامان به امید خودت هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی روزهای ابتدایی تولد