۴ پاسخ

نه عزیزم شقیقه گرم تره ...دماش نرماله

شقیقه در حالت نرمال هم گرمتره

ولی فکر کنم وقتی ۳۶/۹تبش میشه میخواد یعنی تب کنه

نه عزیزم شقیقه کلا گرمتره

سوال های مرتبط