۱۳ پاسخ

من پسرمو دکتر ک برده بودم تبش بالا بود همیشه میزاشتم زیر بغل دما سنج رو بعد پسرمم اذیت میکرد زمان اندازه گیری همیشه...دکترش بهم گفت همیشه میخوای دقیق اندازه بگیری دماسنج رو بزار بیرون مقعد اندازه بگیر...حالا نمیدونم چقدر درسته این نظر

پیشونی

الان 37/7تبه دوستان ؟ چکار کنم

زیر بغل... مامانم همیشه میگ میخای ببینی بچه تب داره یا ن دستتو روی شکمش نگه دار ببین داغ هست یا ن

پیشونی
بنظر من زیربغل نمیتونه ملاک باشه چون در حالت عادی هم چون هوا بهش نمیخوره دماش بالاتره

پیشونی فقط

پیشونی مهمه

منم از این تب سنج استفاده میکنم
پیشونی عزیزم

با لیزری پیشومیو میگیرن اگه دیجیتالی داری زیر بغلو بگیر

پیشونی

زیر بغل

زیر بغلش و دستمال خیس کن بزار

پیشونی بنظرم

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی