پسز من سر شبا میخوابع کلا دوساعتی یه بار. خوابش میاد گریه میکنه
ساعت ۱۱یا۱۲ برا خوابش اینقد گریع میکنه بهونه میاره سکوت مطلق لامپا خاموش میخوابع
ولی تا صبح ده بار از اینور اونور رخت خوابش میارمش اینقد جابجا میشه تا جابجا میشه هم گریه زاری تا بخابه
یا پستونکش بیفته بیدار میشه
یه دکتری میگف بچه رو صبح هشت بیدار کنید تا به مرور عادت کنن خوابشون تنظیم شه
بعد بچه ها تا صب چند بار بیدار میشن برای شیر نباید توقع داشت تا صب بخوابه
لالایی بذار براش تا عادت کنه
سلام عزیزم شب از ساعت نه خونه رو تاریکی بزن سکوت کامل باشه تا نهایت ده بچه بخوابه چون هورمون رشد تو این ساعت ترشح میشه.
صب تا هر ساعتی خواست بخوابه .
مثلاً دختر من ده میخوابه صب تا ده بعد بیدار میشه شیر و.... میخوره پوشکشو عوض میکنم دوباره تا 12میخوابه
قطره ملداکس بگیر شبی ۷قطرع بده تا ۱۰روز اکی میشه
ب نظر من قبل خابش یه روتینی رو انجام بده براش
من قبل خاب دخترم فضارو تاریک میکنم ی مقداری یه لباس راحتی میپوشونم تنش بهش شبر میدم مای بیبی اشو عوض میکنم یکم باهاش بازی میکنم خسته تر بشه بعد میزارمش رو پام با لالایی که دوسش داره خابش میکنم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.