۵ پاسخ

عزیزم همه حالمون مثل همه
ولی چه کنیم ک زندگی و زمان داره راه خودشو میبره و ماهم به دنبالش کشیده میشیم
هیچکس عید نداره
ایشاالله به خیر وخوشی تموم میشه بعدش یه خرید حسابی میری

حق داري همه جامعه تو فشار رواني و مالي رفتن با اين جنگ
اميدوارم زودتر جنگ تموم بشه و بي گناهان بي صدا نميرن

من که اصلا حال و هوای عید ندارم
هیچییی نخریدم برای خودم
فقط برای پسرم لباس گرفتماونم با ترس و وحشت رفتم

گندم زود در میاد بذار جای گرم همه همینن ما فقط برا آیدا لباس خریدیم اونم یه کراپ فقط نصف چیزای خونه تموم شده

سلام خوبی عزیزم تو کرمانشاه هستی وضعیت آنان تلفن همراه اونجا خراابه؟؟

سوال های مرتبط