۱۰ پاسخ

مامان دنیزمنم تهرانم میخوام عمل کنم عکس قبل وبعدمیدی دنبالت میکنم نتیجه کاروببینم ۳ماه دیگه

اخه چرامیخوای گریه کنی؟
مگر باگریه کردن چیزی تغییر میکنه عزیزم، تا میتونی بیخیال باش تازه تو خوشبختی چون بینی تو عمل کردی، دست راستت رو بکش سر من😂

میبخشین کدوم شهر عمل کردین

آخی عزیزم

کاش بمونی خونه استراحت کنه بچه

گریه ابریزش همراهشه

عوارض بیهوشیه منم بعد عمل افسرده شده بودم همش دوس داشتم گریه کنم

اینقدر گريه کردیم پیر شدیم چیزی عایدمون نشد خداروشکر کن ک هزينه عمل داشتی تو دلت نمونده واسه منم دعا کن خواهر

چقد بابت عمل بینیت دادی

خودتو گرفتار نکن

سوال های مرتبط