۹ پاسخ

منم گفتم قایم شدن نداره امروزم میرم بهداشت قلب هم انشاالله تشکیل میشه

ما بعد فهمیدن جنسیت ب همه میگیم

تا ان‌تی نگو ب کسی
فقط شوهرت و مادرت بدونن بهتره

نرو اونا با سونو‌قلب پرونده باز میکنن

منم قصد داشتم به کسی نگم اما مامانم از یه بیبی چک به همه گفت حتی آزمایش خون هم نداده بودم 🗿

خب برو بهداشت بگو نمیخام کسی بدونه

فعلا نمیخواد بری هنوز وقت هست

من هنوز به کسی نگفتم. فقط اونا که مجبور بودم بشون گفتم

مال منو همه میدونن☹️

سوال های مرتبط