خوبه که
من ۱۲۰۰ گرفتم😑
خوبگرفتی
من امروز رفتم ترک ببک قیمتا رودوبار دوبار میخومدم اشتباه نکنم
ست ۳ نکه دامن و کت بلوز دخترانه ۴۲۰۰
اینجوری بلوز شلوارا بالای ۲ تومن
تیشرت تک ۸۰۰
بلوز تک ۱۵۰۰ اینا
اعصابم بهم ریخت😑چه خبره مگهههه
از کدوم خیابون خریدی
گرونیه خواهر
قشنگه ولی من از سایت نی نی پوش و نی نی ریزپوش خرید میکنم، دستی ۳۵۰، جنسا هم عالیه بشور بپوش
مفت خریدی من یه بلوز تک آستین کوتا برا دخترم گفت یک هشتصد😑
خیلی هوب گرفتی با این قیمتا کا من دیدم تقریبا شبیه همین و برای دخترم پرسیدم ۱۴۰۰ و ۱۲۰۰ میگفتن منم نخریدم گفتم فعلا لباس داره بعد دیدم خواهرام براش عیدی گرفتن شبیه این
از کجا خریدی این قیمت؟
والاه خوب خریدی
من پارسال عید یه بلیز شلوار برا دخترم خریدم یکو سیصد البته جنسش ترک بود ولی خوب اینی که شما خریدی هم معلومه جنسش خوبه
مبارکه
خیلی گرون شده لباس تو خونه ای
خوبه همین قیمتان
واقعا خوب خریدی...مبارکه. من شلوار خونگی واسه دخترجان خریدم ۵۰۰
خييلي خوب گرفتي بابا
من خيلي وقته اين قيمتا نديدم
مبارکش باشه خیلی قشنگه
خوبه عزیزم من دیروز رفتم تو همین قیمتا بود
حتماجنسشون خوبه والان همه چی گرون جنسش خوب باشه زیادبپوشدن
صادقانه خوب خریدی
عالیه من یه پیراهن خریدم فقط ۱۵۰۰
ن دیگ قیمتا همینن
خوبه بازم الان دیگه همه چی گرون شده
اتفاقا خیلی ام خوب گرفتی
مبارکه خوبه خواهر قیمتا همینه
نه عزیزم خوبه دیگه قیمتشون همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.