مگه اهل قاجاره از این کارا کنن
بیمارستانا داروخونه دارن اگه شیرم نداشتی دکترا خودشون کمکت میکنن شیرخشک مناسب بگیری براش😐
شیر کسی بهش نمیدن اگر شیر نداشته باشی من خواهرم وقتی زایمان کرد بچه افت قند داشت. پرستاره گفته بود از یکی که شیرخشک داره یه درجه بگیرید بدین بچه
شیرکسی رو نمیدن
من دیدم نهایتا بهش میان خودشون شیر خشک میدن
من ک گیگوز ۱ گرفتم
قبلانم ب بچه هام میدادم خوب بود
وای منم اینجوریم بدم میاد 🫥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.