۵ پاسخ

مگه اهل قاجاره از این کارا کنن
بیمارستانا داروخونه دارن اگه شیرم نداشتی دکترا خودشون کمکت میکنن شیرخشک مناسب بگیری براش😐

شیر کسی بهش نمیدن اگر شیر نداشته باشی من خواهرم وقتی زایمان کرد بچه افت قند داشت. پرستاره گفته بود از یکی که شیرخشک داره یه درجه بگیرید بدین بچه

شیرکسی رو نمیدن
من دیدم نهایتا بهش میان خودشون شیر خشک میدن

من ک گیگوز ۱ گرفتم
قبلانم ب بچه هام میدادم خوب بود

وای منم اینجوریم بدم میاد 🫥

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی