دخترا طبیعیه من ی هفته دو روز عقبم از تاریخ پریودیم

۲ پاسخ

بستگی به لقاح داره ولی بازم تو انتی دقیق تر میگن

اره تا ۲هفته طبیعیه منم دفعه اول رفتم سونو دوهفته عقب دفعه دوم رفتم یک هفته ۱روز عقبم لقاح دیر گرفته برا اونه

سوال های مرتبط