دوستان این سنو رشد خوبه؟؟وزنش اینا خوبه؟؟

تصویر
۶ پاسخ

دنبال وزن بچه نباشید اگه می‌خوایپ طبیعی زایمان کنید

خوبه عزیزم من ۳۵ هفته ۲۵۰۰ بود صدک ۵۰ خوبه

خوبه نرماله یکم کوچولوه پسر منم ۳۳هفته و ۴روز رفتم ۲۱۰۰بود گفتن کوچولوه

۳۶ هفته رفتی عزیزم خوبه وزنش منم همین بود

لیدی میل بخر بخور تا موقع زایمانت

نرماله خوبه، من هفته 38،وزنش، 3405 بود دخملم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💙💫 مامان تو دلی💙💫 ۱ ماهگی
مامان محمدآراد و پناه مامان محمدآراد و پناه ۱۳ ماهگی
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلار🫀 مامان ایلار🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان کوچک🤱 مامان کوچک🤱 ۱۰ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری