نینیم رشد و وزنش خوبه ؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

یکم آب دورش زیاد چون زده حداکثر نرمال سعی مصرف آب و شیرینجات رعایت کنی

دیابت داری عزیزم؟ حجم کیسه آبت زیاد شده. مایعات کمتر بخور ، قند و شکر و حذف کن . هندوانه و خربزه و طالبی هم خیلی خیلی کم بخور گلم.
وزن نی نی کوچولو خیلی هم خوبه

ماشالله🧿🧿

اره خداروشکر

بله ماشاالله دو کیلو عه

چقدره خواهر ؟؟ دوکیلو ؟؟

سوال های مرتبط

مامان روشا مامان روشا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری