۵ پاسخ

😂😂😂 عزیزم یکم غذاهای چرب بخور

من همش چیزای آبگوشتی میخورم
عرق کاسنی میخورم
شیر و تخم مرغ محلی قاطی میکنم با شکر میخورم
شیر و پودر سنجد و پودر گردو قاطی میکنم میخورم
فرنی خوبه ژله میخورم
آبگوشت جوجه خروس و آبگوشت گوشت گوسفندی و قطره شیر افزا که داخلش رازیانه داره
دمنوش رازیانه هم خوبه فقط در حد نصف استکان
ماءالشعیر خوبه می‌خوام بخرم با سوپ جو
آب میوه زیاد بخور
سیب گلاب زیاد میخورم
فقط نمی‌دونم چرا پرتقال اینا دلم نمیشه بخورم وگرنه اونام خوبه
ماکارونی هم شنیدم خوبه
دلستر خوبه

وای بچه منم بیدار البته همراه با غر وگریه 🥴

دختر منم بعد شیرخشک خوردن سرحال میشه اون که دیگه چرب و سنگینه

عزیژم کره گوسفندی بخر هم چربه هم پر شیر.
با شیره خرما بخور

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان روناز🤰👶💖 مامان روناز🤰👶💖 ۳ ماهگی