مال من 1.3بود بازم قرص لووکسین 50میخورم هر روز یکی ناشتا
منم 5.8بود قرص بهم داد
تیروئیدت کم کاره بالا ام هست مال من بیشتر از این بود دارو داد خیلی اومد پایین نگران نباش
چند هفته ازمایش تیروئید باید داد؟
بالاست
کم کاره باید داروبخوری
کم کاری داری قرص میدن نرمال میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.