جواب آزمایش تیروئیدمع میتونین بگین چنده عددش نرماله یا ن

تصویر
۷ پاسخ

مال من 1.3بود بازم قرص لووکسین 50میخورم هر روز یکی ناشتا

منم 5.8بود قرص بهم داد

تیروئیدت کم کاره بالا ام هست مال من بیشتر از این بود دارو داد خیلی اومد پایین نگران نباش

چند هفته ازمایش تیروئید باید داد؟

بالاست

کم کاره باید داروبخوری

کم کاری داری قرص میدن نرمال میشه

سوال های مرتبط

مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان آدرین🩵👶 مامان آدرین🩵👶 روزهای ابتدایی تولد