۱۰ پاسخ

گوشت ، تخم مرغ ، حبوبات ، لبنیات ، مغزیجات ، نان سبوسدار ، جو دوسر ، سیب زمینی ، روغن زیتون ، کنجد

مغزیجات حبوبات موز بستنی

خواهرمم تو بارداریش همینارو میخورد حتی کره حیوونی با شیره خرما میخورد خواهرزادم تو ۸ماهگی۳۵۰۰بود وزنش

کره بادام زمینی -مرغ و گوشت -حبوبات -بستنی-مغزیجات-کباب-فرنی-تخم مرغ

من صبحا نیمرو میخورم با تخم مرغ محلی و روغن حیوونی،کره حیوونی ام میخورم.رو غذام روغن و کره حیوونی میزنم.غذامم آبگوشت و سیرابی و غذاهای مقوی میخورم.۲۹ هفته وزن بچم ۱۱۵۴بود دیروز رفتم سونو۱۶۷۴ شده بود.

بستنی و فرنی شنبدم خوبه منم این دوتا رو خیلی میخوردم این یک ماه اخیر

کباب و بستنی

من که هم مغزیجات و هم کباب و هم بستنی و ماست و لیدی میل و خلاصه همه چی دارم میخورم انشاءالله که جواب بده

کله پاچ سیرابی بستنی کباب انفجاری میکنه کله پاچه😂

حلیم . ابگوشت .بستنی

سوال های مرتبط