میتونم بخورم برا دندونم؟

تصویر
۹ پاسخ

اره خوبه منم وقتی دردم میگرفت نصفش میخوردم

من نصفشومیخوردم

آره بخور

۳۲۵ میتونی بخوری

برا درد دندون اثر نداره خیلی

آره من دکتر گفت ۵۰۰ با ۳۲۵ فرقی نداره مهم اون دوز روزانه س ک زیاد نباشه
من ۱۰ روز یه روز درمیون خوردم از درد دندون

Areee

۳۲۵ مطمئن تره

آره عزیزم یدونه در روز مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی