وقتی واکسن مثلا چهارماهگی میزنی یعنی چهارشوپرکرده وارد پنج ماهگی شده چون پنج شو کامل نکرده هنوز چهارماه حساب میشه
اخر هر ماه میزنن اخر دوماهگی.اخر چهارماهگی.اخر شش ماهگی
تو اخر ۴ ماه یکی زدی دوماه بعدش که دیگ ۶ ماهو پر میکنه باید بزنی
یعنی میشه ۶ ماهو یک روز مثلا
اول دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.