عصاره قلم را اول غذا باید انداخت یا اخرش؟

۵ پاسخ

آخراش بنداز که غذا ته نگیره اولش بندازی هم خوبه ولی ممکنه گاهی حواست نباشه اب غذا کم بشه

یه ربع اخر بهتره

فرقی نداره من همون اول میندازم

من از اول میندازم

من آخر غذا میندازم

سوال های مرتبط

مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۲ ماهگی
مامان اِلای مامان اِلای ۹ ماهگی