بله عروس هلندی دارم
نه ندارم
اصلا دوس ندارم جکوجونور بیارم خونه😁
براده چوب بریز زیرشون دیگه بو نمیده هر یه هفته عوض کن دوباره بریز
این حیوان خونگی من 🥰🥰
ماهم یک دونه داریم تقریبا ۷هفته اش یا ۸😅
منم این دارم ۴تا تازه به دنیا اومدن
دختر منم همش گریه میکنه ازینا میخاد ،
ولی خب پارسال سه تا جوجه و یه اردک گرفتم دو هفته ای همه مردن ، و این بچه اینقدر زار میزد ک چرا مردن امسال دیگ جرات نمیکنم بگیرم براش
بله من برج 8 خریدم اردک الان بزرجه جوجه هم. مرغ شذه دیگه... امروژو فردا دیگهمیژارمشون تو بزنامه دیوار فروشبرن
نه هیچی
بو دارن بده اگرنه خوشگل و بامزه هستن😍
الان نه ولی خونه مامان بابام بودم داداش داشتم
اخی🥹😍
این جوجه ها بدیش اینه ک زود نریض میشن میمیرن آدم ناراحت میشه
بله پسر همسایه 😅😆
حالا بچه من انقد بهونه میگیره واسش بخرم چون بو میده نمیخرم 😮💨
۹تاداشتم مرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.