۱۵ پاسخ

بله عروس هلندی دارم

نه ندارم
اصلا دوس ندارم جکوجونور بیارم خونه😁

براده چوب بریز زیرشون دیگه بو نمیده هر یه هفته عوض کن دوباره بریز

این حیوان خونگی من 🥰🥰

تصویر

ماهم یک دونه داریم تقریبا ۷هفته اش یا ۸😅

منم این دارم ۴تا تازه به دنیا اومدن

تصویر

دختر منم همش گریه میکنه ازینا میخاد ،
ولی خب پارسال سه تا جوجه و یه اردک گرفتم دو هفته ای همه مردن ، و این بچه اینقدر زار میزد ک چرا مردن امسال دیگ جرات نمیکنم بگیرم براش

بله من برج 8 خریدم اردک الان بزرجه جوجه هم. مرغ شذه دیگه... امروژو فردا دیگهمیژارمشون تو بزنامه دیوار فروشبرن

نه هیچی

بو دارن بده اگرنه خوشگل و بامزه هستن😍

الان نه ولی خونه مامان بابام بودم داداش داشتم

اخی🥹😍
این جوجه ها بدیش اینه ک زود نریض میشن میمیرن آدم ناراحت میشه

بله پسر همسایه 😅😆

حالا بچه من انقد بهونه میگیره واسش بخرم چون بو میده نمیخرم 😮‍💨

۹تاداشتم مرد

سوال های مرتبط

مامان 💟 پرنسس مانیسا مامان 💟 پرنسس مانیسا ۶ سالگی
مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 ۶ سالگی
مامان 💟 پرنسس مانیسا مامان 💟 پرنسس مانیسا ۶ سالگی