۵ پاسخ

پوستشو میگیرم اسلایسش میکنم سه دقیقه میذارمش تو آب جوش بجوشه بعد از اون ۳دقیقه میذارمش تو آب یخ و بعدش فریزش میکنم

من اسلایس میکنم تو ظرف یبار مصرف میریزم فریز میکنم دوستم سفید میمونه🌹♥️😘

اسلایس کن ابش که کشیده شد با کره یا روغن تفت بده اخرش ابلیمو اضافه کن و بعد فریز کن

من اسلایس بعد تو آبلیمو میغلطونم و فریز میکنم

بلانچ کن

سوال های مرتبط