پوستشو میگیرم اسلایسش میکنم سه دقیقه میذارمش تو آب جوش بجوشه بعد از اون ۳دقیقه میذارمش تو آب یخ و بعدش فریزش میکنم
من اسلایس میکنم تو ظرف یبار مصرف میریزم فریز میکنم دوستم سفید میمونه🌹♥️😘
اسلایس کن ابش که کشیده شد با کره یا روغن تفت بده اخرش ابلیمو اضافه کن و بعد فریز کن
من اسلایس بعد تو آبلیمو میغلطونم و فریز میکنم
بلانچ کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.