من با وجود سزارین بازم حس افسردگی دارم
ربطی به نوع زایمان نداره بخاطر تغییرات یهویی هورموناس من تازه دارم هندلش میکنم یکم به خودت زمان بده
کاری به نوع زایمان نداره . من سز شدم ولی افسردگی گرفتم
طبیعی و غیر طبیعی نداره. به خاطر خون زیادی که از دست میره. حجم مسولیت زیاد.
سلام عزیزم منم سزارین بودم والا حال روحیم خوب بود کشور که ریخت به هم منم ریختم به هم
سلام نوع زایمان نیست فرقی نداره ،به نظر من افسردگی ناشی از کم توجه وتوق زیاد میاد ،بعد زایمان همه نگاه ها میره سمت بچه کمتر بهت نگاه میکنن که درد داری داری زجر میکشی بعد ده روزم که تنها میشی دیگه برای خودت فقط نداری نمیتونی خودتو جمع وجور کنی این کار بکن اون کار بکن زودتر از هميشه خسته میشی انرژی قبل رو نداری کسی نیست کمک حالت باشه ،هی میگن وای خدا بهت کمک کن بچه داری سخته یا الان خوبه بزرگ بشه سخت میشه به جای که یار باشن بار میشن ایناهاش جمع میشه حالتو بد میکنه وافسرده میشی تمام
من دوتا سزارین شدم، هر دوبار هم افسردگی داشتم.
به قول اون خانومه فک میکنی حال مادر بعد سزارین جشنوارس؟
من که سز بودم هم داشتم
همین درد زایمان باعث فشار روحی هم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.