۱ پاسخ

بد نیست چون بچه های رفلاکسی نسبت به بقیه بچه ها واکنش الرژیک بیشتری دارن میگن بادوم زیاد خوب نیست براشون
دکتر دختر منم گفت پیشنهاد نمیکنم بادوم استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی
مامان قلبِ مادر🫀👑 مامان قلبِ مادر🫀👑 ۱۷ ماهگی