خب عزیزم شما که ذات شوهرتو فهمیده بودی چرا واسش سه تا بچه اوردی
یدونه بسش بود
عزیزم برا شوهرت خرج بتراش بگو بچه مریضه پول بده. فلان کفش و لباسو نداره .یا بگو برا خودم مکمل میخوام .نمیدونم وقت ارایشگاه دارم اگه با خانواده شوهرتم روبرو شدی بگو شوهرم پول نمیاره خونه نمیدونم چیکار میکنه بعد بگو هر کجایی جز خونه من خرج میکنه راضی نیستم الهی حروم باشه
همچین مردایی کاش هیچوقت نباشن.
خیلی بدم تا یکی میاد میگه امروز عصبانیم سریع میگن چرا بچه آوردی
خب عزیز من طرف الان عصبانیه همش که تو سر هم نمیزنن
بزنن هم چرا باید طعم شیرین مادر شدن رو هم از خودش بگیره
یعنی زندگی ده تا شیرینی داشته باشه بیاد بگه یکیش تلخ بود بقیه رو هم نمیخوام
چه تفکریه الان جامعه ما درگیرشه
نمیفهمم این جمله رو
تو که دیدی شوهرت بده چرت سه تا بچه آوردی آخه این شد حرف؟؟؟!!!
نفقتو بزار اجرا حساب کار دستش بیاد مهریه بگیر اگر واقعا داره ظلم میکنه و چاره ای نداری و صحبت کردی و و خودت در تنگنایی
تو هم مثل منی عزیزم، انقدر براش خرج تراشی میکنم کمتر میتونه ب خونوادش برسه حتی گاهی از خرج لباس خودش میزنه به خونوادش میرسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.